Sunday 29 October 2017

Forex Kauppa Huone Michael Myrsky Northport


Haastattelussa Michael Storm, joka tunnetaan nimellä Robin Hood First, haluaisin sanoa jotain Robinista. Olen ollut hänen kanssaan monta kertaa kauppapaikassa. Hän on terävä siinä, mitä hän tekee, ja hän on myös suloinen aloittelijalla ja kehittynyt. Hän pyrkii kehittämään kaupankäyntistrategioitaan joka päivä ja hän toimittaa. Olen hänen kanssaan aina. Joten let8217 menevät haastatteluun. A: Kerro minulle hieman sinusta, iästä ja nimestäsi. Koska olin kaupankäynnissä olen kristitty, aviomies ja isä. Onneksi Naimisissa ja suuri perhe. 48 vuotta vanha. Michael Storm. mutta tunnetaan myös markkinoilla robinhood 14 vuotta. Pidän luonteesta ja ajatuksesta ryöstää rikkailta markkinoiden tekijöiltä ja antaa köyhille. Rakastan myös 8220bändiä, jotka ovat iloisia miehiä 8221, jotka ovat auttajiani markkinoiden varkauksissamme. Kaupankäynti vuodesta 2000 B: Kerro, kuinka monta vuotta olet ollut kaupankäynnissä. ja voit työskennellä uralla, jos voit. 14 vuotta. Juosti liiketoiminta ennen urani elinkeinonharjoittajana. C. Mikä motivoi sinua kaupankäynnissä. Onko sinulla mantraa Mikä motivoi minua on raha. Olen rikas. En enää välitä kovin paljon rahoista. se ei todellakaan ole väliä, jos sen 1000 päivässä tai päivässä kuten tänään, missä laitoin 9 000 dollaria. Haluan vain rahaa. Olen niin tottunut tekemään tätä joka ikinen päivä. En vain voi ajatella toista asiaa. En tiedä miten pysähtyä ja minulla ei todellakaan ole mitään muuta tekemistä elämässä, joten luulen, että aion vain istua täällä ja varastaa rahaa koko elämäni, kunnes he tekevät tämän laittoman. Kyllä minulla on mantra. Sen kirjoitettu. Minulla oli tapana sanoa se monta kertaa päivässä, kunnes uskoin. Mutta nyt uskon, että se on niin vahva. En enää sano sitä. Olen aikaisemmin mennyt. Mutta luulen, että uudet kauppiaat tarvitsevat Mantran ja sen pitäisi tehdä siitä uskomatonta. K: Mitkä olivat mentoreita? Mitkä ovat suosikkikirjasi kaupankäynnissä Useita mentoreja. Greg Carpra Oliver Velez, Paul Lange, Dann Gibby kaikki Pristineista ja sitten kymmenkunta kirjoja ja videoita sekä seminaareja. Otetaan aina lihaa ja heitetään luut. Lempikirjat ovat Market-velhosarjoja (kaikki heistä) ja varastotoimijan Reminicsenses (Jessie Livermores-tarina). Rakastin myös kaupankäyntiä vyöhykkeellä douglasilla. E. Mitkä ovat suosikki-indikaattorit ja strategiat, joita voit opettaa siirtymään aloittelijalle. Suosikki-indikaattorit ovat SIMPLE MA8217: t 20, 40, 55, 100 ja 200, jotka toimivat kuten kulta. Stohastics 8,3,3 Jotkut harmoniset ja mitään muuta. VAKAVASTI fav. Indikaattori on PRICE ACTION. Strategioita on hieman vaikea selittää täällä. Luulen, että jos elinkeinonharjoittaja sijoittaa 6 tai 8 näyttöä ja useita kaavioita ja kelloja ja ajattelee, mitä tapahtuu päivittäin, viikossa viikossa, he tulevat lopulta näkemään markkinoiden 8220flow8221 ja silmät avautuvat. F: Mitä mieltä olet tärkeästä kaupankäynnistä Mikä on kaupankäynnin valmistelu päivälle Tärkeää RELAXille. EI korosta ja kauppa pieniä kuin pieni vauva kauppias niin ei ole pelkoa. Pelko on mielen tappaja. Valmistan päivän: 1 Tunne 8 tuntia. 2 Kahvia. ja aivojen täydennykset. 3 YKSI KIINTEÄ TUNTIA tarkastelemaan kaavioita siellä ja miettimään mitä tapahtui ja miksi 8 tunnin aikana nukuin. Tämä on sen painoarvoa GOLD: ssä, jos elinkeinonharjoittaja tutkii ensin kaikki kaaviot. G: Mitä teet rentouttaaksesi kaupankäyntiä Teetkö kauppaa kuinka monta tuntia uudelleen8230 Minun ei tarvitse rentoutua kaupankäynnin välillä. I LIVE kaupankäynnistä se on elämäni. Olen aina rento, vaikka taistelun lämpöä, jos asiat ovat menossa vikaan Olen rento ja koskaan paniikki H: Kerro minulle yrityksestäsi hieman. Kun perustitte ja mitä teet uudestaan ​​8230 forextraderoom perustettiin noin 3 vuotta sitten ja opimme kauppiaille kauppaa ja sitten viemme heidät kädestä ja soitamme ja sijoitamme kauppoja koko päivän, joka päivä, elävät suoraan ihmisten silmissä. ja lopulta katsomme mitä meni oikein tai väärin ja kuinka paljon oli tehty tai kadonnut. Minä: Elämässäsi mitä kaupankäynti merkitsee sinulle jälleen8230 Kaupankäynti tarkoittaa minulle: Taloudellista vapautta ja vapautta päivittäisestä jauhatuksesta myydä tai työskennellä tai mitä tahansa. Saan jäädä kotiin ja nähdä perheeni ja tehdä todella mitä haluan tehdä. Ja minä. Se on suurin elämä koskaan. Kauppaan, kunnes olen 90 ja kuollut. J: Sanomalehdet, joita luet ja lehtiä, jotka eivät ole lainkaan sanomalehtiä, ei lainkaan lehtiä. Ei televisiota lainkaan. Ei mitään. Vain rauha. Selkeyttä. Helppous. L: Mikä on sinulle yliluonnollinen Mikä on hyvä kauppasuunnitelma Olen melko kaukana kauppasuunnitelma. Olen sisällyttää niin monet tyylejä trading8230 on artikkeli meidän verkkosivuilla alla kamaa haluamme ja sitten artikkelit 8230. noin 6 eri kaupankäynnin. Minä vain teen kaiken. Minä vain kaupankäynnin ja sen todella kovaa minulle yli kaupan. Voin sijoittaa 100 kauppaa päivässä helposti. En koskaan tunne olevani overtrading. M: Oletko tekninen analyytikko tai fundamentalisti 70 Tekninen ja 30 prosenttia perustavanlaatuinen. O: Onko sinulla välittäjiä ilmoittamaan uudelleensululle Ei sopimuksia välittäjien kanssa, mutta voin suositella, että ihmiset menevät GOOD-tuotteisiin. Kuten pepperstone tai IC-markkinoilla tai Finfx tai FXCM Yhdistyneessä kuningaskunnassa. haluamme ULKOMAISIA välittäjiä. EI USA ollenkaan. P: Jos haluatte tiivistää kaupankäynnin, mitä on sanottava Kesäaikainen kaupankäynti näkyy artikkelissani verkkosivustollamme: 8220 Oletko todella trader8221, joka minulle summaa kaupankäynnin todella hyvin. Kauppias on opportunisti, joka hyödyntää hintoja antamalla aivot ymmärtämään, mitä on yli ostettu tai oversold tietyssä hetkessä. Inventory 8220handler8221. K: Mitä hyötyä kaupankäynnistä on? Etteillä on elää haluamani elämän. Mikään ei vastustanut. Post navigationNew Live Forex Trading Room voittajista Edge Trading Trade on Track on ylpeä voidessaan julkaista kumppanuutensa Winners Edge Tradingin kanssa julkaisemalla uuden premium-jäsenosionsa. Voittajat Edge Trading on ollut loistava lähde ilmaiseksi forex-koulutusmateriaalia ja kaupankäyntiä koskevia tietoja jo jonkin aikaa. Sivusto on rakentanut innostuneen seuraajaryhmän, joka arvostaa Casey Stubbsin ja muiden sivustojen toimittajien rehellisyyttä, tietämystä, kokemusta ja anteliaisuutta. Winners Edge on nyt julkaissut palkkiojäsenyytensä, joka tarjoaa live-8216virtual8217-kauppapaikan, joka toimii päivittäin pro-scalperilla: Michael Storm, palkkioaineen materiaali, Trade on Track - jäsenyys plus paljon enemmän. Jos olet kiinnostunut kokeilemaan 8216pro8217 Trade on Track - jäsenyyttä, voit tehdä sen liittymällä Winners Edge Trading - sivustoon ja saat lisää ominaisuuksia kuin 8216pro8217 - versio. Jos haluat lisätietoja Winners Edge - sivustosta, mukaan lukien niiden 7 päivän kokeilujakso ja kilpailu, jolla voit voittaa ilmaisen jäsenyyden, käy seuraavalla sivulla: Aloita rekisteröinti heti napsauttamalla seuraavaa linkkiä: En voi suositella parempaa vastinetta rahalle palvelualalla Forex-maailmassa kuin tämä, joten voit todella päästä eteenpäin kaupankäynnissään liittyä tänään. 2 ajatusta ldquo: sta Uusi Live Forex Trading Room voittajista Edge Trading rdquoTag Arkistot: forex-kauppapaikka Trade on Track on ylpeä voidessaan ilmoittaa kumppanuutensa Winners Edge Tradingin kanssa julkaisemalla uuden premium-jäsenosionsa. Voittajat Edge Trading on ollut loistava lähde ilmaiseksi forex-koulutusmateriaalia ja kaupankäyntiä koskevia tietoja jo jonkin aikaa. Sivusto on rakentanut innostuneen seuraajaryhmän, joka arvostaa Casey Stubbsin ja muiden sivustojen toimittajien rehellisyyttä, tietämystä, kokemusta ja anteliaisuutta. Winners Edge on nyt julkaissut palkkiojäsenyytensä, joka tarjoaa live-8216virtual8217-kauppapaikan, joka toimii päivittäin pro-scalperilla: Michael Storm, palkkioaineen materiaali, Trade on Track - jäsenyys plus paljon enemmän. Jos olet kiinnostunut kokeilemaan 8216pro8217 Trade on Track - jäsenyyttä, voit tehdä sen liittymällä Winners Edge Trading - sivustoon ja saat lisää ominaisuuksia kuin 8216pro8217 - versio. Jos haluat lisätietoja Winners Edge - sivustosta, mukaan lukien niiden 7 päivän kokeilujakso ja kilpailu, jolla voit voittaa ilmaisen jäsenyyden, käy seuraavalla sivulla: Aloita rekisteröinti heti napsauttamalla seuraavaa linkkiä: En voi suositella parempaa vastinetta rahalle palvelualalla Forex-maailmassa kuin tämä, joten voit todella päästä eteenpäin kaupankäynnissään liittyä tänään.

No comments:

Post a Comment